+Follow Cycy flower Dashboard
facebooks\ flower Twitter
//In My Own World.
Ohh Dear

bonjour . salam perkenalan . lets be my follower and i will be follow back

candy Back to da story
candy Meet da little girl
candy Facebooker
candy Our Friendship's

Ohh Gossip's!



Ohh Ke Angkasa


Older Posts → | ← Newer Posts
kerinduan melanda AB107.1 (!)
Sunday, 27 November 2011 ϟ 4:12 AM ϟ 0 Comment[s]
rindu kat korg sgt2 nii (!) lepas ni musti kite dah tak same klas lagi kann . alaaa . tanak laa cmtuu , hope next sem kite still one group lagi eh .. huu . mmg lpas ni aq rindu gile laa kt korg . rindu nak gelak , rindu nak gosip , rindu buat presantation . hahaa . byk lagi laa . paling best rindu nak nganjing loghat kedah ngn faiz kan kann . hehee . kau ngnjing aq ckp "ekk" kan . mentang2 aq dok jhor . kuang asam btol . lagi sorg yang selalu carik masalah , gadoh , tumboh sume lahh si azizi .. haihh budak gendut sorg ni . harihari pggil aq ANGRYBIRD .. err .... yelahh sbb dia ckp suare aq comel cam angrybird . hohoo . siot tol . mmg dah masak laa dia slalu kene keja ngn aq , kne tumbuk ngn aq .. padan muke kau . carik pasal lagi kan kann . hehe .. wan , atie , ain , bella n affin > mereka laa shabat paling dekat jgk laa . kmane je same . mahupon nak round satu kolej musti samesame .. hbis klas jek PALING WAJIB skali lepak kedai apek , melantak sambil gosipgosip . sambil sambil itu , kerje sampingan aq kt situ lepak thenn mate mencari mne laa yang hensom ekk . hahaahaa (!) saje gedikgedik .. bile bosan jeaa . bile npk je atie laa jadi sasaran aq dlu . hehee . maap ye atie . fairuz , mat , fir > budak howtt la tuu knonnyee . tapi tak pon . hihii .. balik je ade laa yg tlong tumpangkan kerete VIOS diaa tuu , affin thanks sbb bagi tompang . hehe . nnti tompang lagi ye sem 2 . ngee~ anyway byk sgt memori tercipte walaupun dlm hanye beberape bulan ni sepanjang sem1 . sem permulaan kami di kolej . semuanya saling melengkapi . hopefully kite tak terpisah nnti . LOVE U ALL <3